Friday, January 13, 2012

zaman tok kaduk

tadi tengah dok godek-godek
segala macam kotak buku yang ada kat dalam bilik..
tetibe terjumpa barang-barang kenangan silam 
zaman tok kaduk aku dulu-dulu..
hahahaa...

serious pelik!!
tak sangka aku bawak sampai ke sintok 
barang-barang berharga zaman sekolah aku dulu-dulu..


ehhhmmmm...
no wonder la barang aku dalam bilik nie banyak nye bukan maen..
cess!!



wahhhh!! report card zaman sekolah dulu-dulu..
sangat nostalgia isi kandungannyerr... 


my bff.. love u alls laa..


time graduasi form 5 n dinner form 3..


kahazanah zaman mrsm kkb dulu..
pen n pembaris guna time spm..
pengasah pensil yang puan aidarinah bagi time form 5..
kad matrik yang tak berapa nak comel gambar nye..
kad outing yang tak pernah nak penuh..
tiket ktm dari rasa ke nilai..
lencana batch 10A1 yang wajib kene pakai..
gamba kekasih gelapku si jimmy lin yang sentiasa ade dalam dompet..


SERIOUS!!

 tak sangka aku simpan lagi mende-mende nie ehh..
kalau ikut kiraan matematik aku laa kan..
ade la dekat 5 tahun umur semua barang-barang nie..
hahahaa..

perhhh!!
umur barang nie lagi tua dari umur adek aku si adam tu...

^_^




p/s: aku nak simpan barang-barang nie sampai ke anak cucu laa.. nanti boley la aku show off kat cucu cicit aku time zaman muda-muda yang comel terlekat kat kad outing tuu.. hahaaaa.. yewwww!! =_=!!

No comments: