Friday, January 6, 2012

monolog terpendam

cepat la berakhir semuanya..
dah tak larat nak jawab pelbagai soalan yang diajukan..
yang orang yang menanya pon satu..
da terang-terang korang nampak sendirikan..
so ape lagi jawapan yang korang nak??
kepastian kah??
kalau nak kepastian sangat pergi la tanya kat tuan empunya diri..
jangan la tanya kat aku...
tolongla..
T_T

ehhmmm...
kepada tuan empunya diri..
nape awak tak jawab solan saya??
susah sangat ke nak jawab??
huh!! 
saya tak kesah la papepon jawapan awak..
BUT
saya just nak jawapan yang jujur dari awak..
itu je..
not more than that..
tolong la.. 
untuk kali yang terakhir ini je..






Aku maafkan kamu
Tak perlu kita bertemu
Cukup kau tahu
Yang aku
Maafkan kamu
Tolong teruskan hidup
Jangan sebut namaku



-sekian-


p/s: dear boys, don't take us for granted.. we are NOT toys!! 

No comments: