Friday, January 6, 2012

secara jujurnya

i'm not proud of my mistakes..
i'm proud because i can learn from my mistakes..
they made me a better person..

thanks to you guys coz tell me about my mistakes..

^_^

aku bangga ada kawan-kawan macam korang..
berani menegur kesalahan secara berdepan..
walau pon time tu korang takut aku terasa..
cakap pon gugup..
hahaha.. 

yang sorang cakap dan yang sorang lagi tukar topik secara tetiba..
aku tau niat yang sorang lagi tu..
tak nak bagi aku terasa la tu..
hahahaa..

TAPI

korang jangan risaula..
aku bukan budak sekolah rendah nak melenting lepas kene tegur..
nak tarik muka masam mencuka dengan orang yang menegur..
i'm matured enough la..
tapi tok part nie je la..
part laen belom lagi..
sedang diusahakan untuk mematangkan ia..
hahahaa..

JADI

aku memang tak terasa pon masa..
sebab aku tau memang salah aku..
aku tak marah kalau orang tegur aku..
sebab..
aku tau korang tegur untuk kebaikkan aku jugak..
korang tak nak aku ulangi the same mistakes in the future kan?
huhuhu..


so serius aku terharu masa tu..
sebab korang la orang yang pertama berani tegur aku.. 
secara berdepan sambil bagi tahu ape
 yang korang tak puas hati dengan aku.. 
then..
give me some advice agar aku tak mengulanginya lagi in the future..

 thanks
 to korang sekali lagi sebab tak hipokrit..
aku bersyukur ade kawan macam korang kat sini..
saling ambil berat to each other..
even kita tak sebatch..

TAPI

kita tetap da macam satu family kat sini!!
yeahhh..


secara jujurnya..
aku sayang korang semua..

^_^



we are family!!



p/s: sekarang dah tak rasa menyesal belajar kat uum.. walaupun tak ade banyak tempat untuk berhibur kat sini.. tapi kat sini aku ada ramai kawan yang boleh hiburkan aku.. ^_^.. "aku sayang korang semua la!!" 

No comments: