Saturday, January 14, 2012

terlepas sangkar

yeahhh..
finally i'm free..
free from everything that not necessary to mention here.. 
hahahaa..

now..
i get my freedom back..
i can ..
free to run..
free to fly..
free to jump..
free to lepaking..
free to laughing..
free to hangout with my buddies..
without any disturbing by someone..

in short,
i'm free to do what i want..
hahahaaa..

i get my freedom to do everything back!!

^_^


rasa macam nak berkejaran pusing kaci  sebanyak 48 pusingan jer..
hahaha..


see..
bukan susah pon nak bagi tau..
yang nak serabut kan diri tu wat pe?
come on la..
sekarang dunia da moden..
macam-macam cara boley guna tok sampaikan info..
yang dok pening cara nak bagi tau tu wat pe??
hahahaaa..

aku tak kesah la yang ko serabut ke tak..
yang penting jangan kau serabut kan aku sekali suda la..
yehaaaaa..

now..
aku memang tengah sangat-sangat bahagia dengan..
 life sendiri..
dunia sendiri..
kerja sendiri..
exam sendiri..
diri sendiri..
hahahaaa.. 

dah macam unsound mind je aku nie kan?
lantak laaa..

=_=!





p/s: 140112.. arinie aku triple malu kat kafe.. hampagas punyer kawan-kawan.. seronok ehh korang dok giat aku tengahari tadi?? tu naseb baek x de dila n yati.. kalau tak malu kuasa lima arr aku tadi.. ishhkkk.. mati dalam malu la aku kalau berterusan macam nie sampai 1901 nanti.. =_=!  

No comments: