Wednesday, January 4, 2012

otak terbakar!!

tadi wat julung-julung kali nya aku wat keje gile..
hahahaa... mana tak nyer.. tak pernah-penah selama 5 sem 
aku dok kat kachi nie aku sanggup stop study secara mengejut 
then turun mall malam-malam dlm kol 10 lebey 
semata-mata nak pergi beli aiskrim coklat 
untuk mensejukkan otak aku yang tengah 
kepanasan secara tiba-tiba..
hahahaa.
.
memang cari nahas betol.. 
da la rasa diri nie macam nak demam.. 
boley pulak pergi turun beli aiskrim malam-malam.. 
pastu sempat pulak kene bebel dengan daus 
bila aku terserempak dengan dia masa nak balik 
bilik sambil makan aiskrim dengan jayanyer.. 

^_^!!



dah lama tak pau orang suruh belanja aiskrim magnum.. hehehe..




p/s: tips khas tok bakal pakwe aku.. hahahaaa.. nanti kalau aku bad mood ke,tengah marah ke, merajuk je.. sila-sila la pegi kedai belikan aku ais krim.. konfem aku cool balik.. hahahaa.. =_=!!

No comments: