Saturday, January 7, 2012

niat itu penting

legaaaaaa...
tetibe rasa best pulak baca banking law ni ehh..
rupe-rupenye kalau faham memang la best..

tapikan..
 nape ramai kawan aku cakap banking law nie tak best??
aku rasa ok je..
even aku selalu tak berapa nak fokus dalam kelas banking nie..
tapi bila baca sendiri sampai faham..
not bad juga la subjek nie..
hehehe..


to puan lecturer banking law..
saya nak minta maaf bebanyak sebab jarang nak 
berapa fokus dalam kelas puan..
sebenarnya bukan saya tak nak fokus..
tapi saya tewas ditangan hasutan syaitan yang sering ajak 
saya online, tido, berangan, conteng buku masa puan tengah
 mengajar teramatla dahsyat sehingga saya tertewas begitu sahaja..

NAMUN

walaupun begitu..
ade jugak la dua or tiga dari kelas puan yang saya fokus 100%..
tapi dua atau tiga dari berpuluh kelas tu je la.. 
hehehee..

=_=!!






segalanya bermula dengan niat kita..
sekiranya kita dah set niat kita
 yang kita memang tak suka sesuatu subjek tu..
maka memang susahla kita nak fokus dan memahami akan subjek tersebut..

SO

renung-renungla dan selamat belajar!!
hehehe..




p/s: ooo.. baru aku faham pe yang letter of credit tu nak cakap sebenarnya setelah najmi terangkan menggunakan erah, yati, aku dan dia sebagai watak dalam topik tersebut.. huhuhu.. thanks tu najmi sebab terangkan kat aku.. lepas dapat penerangan tu barula terbit semangat nak study banking law dalam diri ini.. huhuhuhu..

No comments: