Monday, January 9, 2012

kotak hati

090112

2.48 pm

hujan turun dengan lebat membasahi bumi kaci..
seolah-olah ianya memahami apa yang aku rasai sekarang..




kalau..
 5 tahun dulu aku boleh hadapinya dengan tabah..

NOW

aku yakin... 
 aku sudah lebih matang.. 
 lebih tabah..
lebih cekal..
dari aku yang dulu..

aku yakin..
aku pasti..
akan aku buktikan..

TAPI

sebelum itu..
ingin aku pinta kepada yang insan berkenaan..

tolongla... 
bebaskan aku seperti dulu..
aku inginkan aku yang dulu..
aku yang ketawa dalam riang..
menangis dalam sedih..
bukan aku yang vise versa..
seperti sekarang..

aku da penat hidup macam nie..
pelase!!

=_=!




p/s: 0801.. sepatutnya semuanya berakhir semalam.. tapi nape yang berkenaan macam tau-tau je rancangan baek aku yang terakhir tu ehh.. ehhmm... tapikan aku tak sangka aku boley begitu tenang semalam.. aku rasa la kan.. aku aku rassssaaaaaaa.. aku rasa aku dah matang laaa!! hahahaaa..

No comments: