Friday, January 6, 2012

baru panas dunia

huaaaa!! 
panas nyer bilik aku...
da rasa macam dok kat dalam sauna..
panas yang teramat sangat sampai aku boleh 
sunburn hanya kerana dok bilik je..
dinding bilik aku pon still rasa panas semacam sampai sekarang..

rasanya..
mesti ada yang ingat aku tipu kan?
hahaha..

TAPI

kepada sesiapa tak percaya..
mari la dok bertandang kat bilik aku dari pukul 12 tegahari til 6 petang..
konfem korang akan rasa otak korang mendidih..
badan korang berdihydration...

ehmm..
kalau panas-panas macam nie..
biasa nya satu keje aku pon tak jalan..
ye laaa..
aku kan tak leh tahan panas yang teramat..

SO

memang tak de bende yang berfaedah la yang aku buat..
ye laaa nak..
study tak boley..
tido tak boley..
yang boley hanya tengok movie, maen game, 
layan fb, twitter dengan bloging je..
tu pon aku dah sunburn sbb duduk kat meja study lama sangat..
cahaya matahari pulak attack dari luar tingkap 
straight abes kene kat muka aku pulak tu..

haiss.. abesla..
kurangla nilai hantaran aku kalo mcm nie..

=_=!!



baru panas dunia je nie.. sabo.. sabo..



p/s: jeles tengok yati ngan erah tido dalam bilik dyeorg time petang-petang.. untungla bilik tak menghadap matahari terbenam.. huhuhu..

No comments: