Friday, January 27, 2012

first step

okeyy..
arini aku wat keje giler lagi..
tak cukup keje giler yang dulu 
tak settle lagi problemnyer..
sekarang aku da buat keje giler yang baru!!
hahaha..
ko memang tak serik-serik la tqa oii!

ehhhmmm..
tapi nape ehh bile setiap kali aku 
wat kerje giler macam tu..
bila time sampai kat pertengahan jalan jer.. 
baru aku nak rasa menyesal!!
hahahaa..
sungguh annoying serta
looooooserrr gila rasa perasaan ini tau tak!!
looooossssseerr!!
looosseerrr!!
loosseer!
looser!
loser!

=_=!










p/s: semoga dengan langkah ini dapat mendamaikan 2 pihak yang bertelagah.. cewaahh!! poyo la aku!! hahaaa.. tak de laa... semoga dengan langkah ini dapat merapatkan dua pihak yang tak berani bertegur sapa padahal hari-hari dok jumpe time makan kat kafe n mall.. =_=!

No comments: