Friday, May 28, 2010

perempuan stylo

yeahhhhhh... selamat bertemu kembali semula.. hahaha.. setelah lama aku mengamalkan perbuatan terhebat aku yang malas mengupdate blog ini.. akhirnya aku mengalah jua... so dengan penuh rasa suka bangga nyer aku mengaupdate blog ini dengan penuh rasa kerelaan hati.. hehehe.. okey.. kali ini aku nak mengshow off kan sikit mengenai para perempuan yang teramat kacak lagi macho plus cool lagi stylo yang pernah aku lihat di muka bumi ini melalui pandangan mata empat aku ini.. huhuhu.. so untuk kesekian kali ini aku nak merevealkan top 2 ranking bagi perempuan kacak di dunia untuk tatapan kalian.. hehehe...


ranking 2

Amber dari korean group f(x)



ranking 1


horikata maki aka heroin citer hanakimi



hehehe... so sampai kat sini jelah post aku tok kali ini.. kepada 2 artis di atas.. sila maintainkan stylo kalian kerana korang kelihatan amat cool.. huhuhu.. kepada sesiapa yang tak rasa mereka cool.. sila keluar dari blog aku sekarang!!! lalalalala...


p/s:adakah mereka ini digelar tomboy sama ada di alam fantasi or realiti???

5 comments:

Tensai7 said...

HORIKITA MAKI~!!!! your style in Hanakimi are my idol style!!! ^w^

wey, nape x letak aku skali. aku an pompuan style cam derang gak cuma bezanya aku pakai tudung derang x pakai mmgle rambut pun bleh wat stylo =_=

atiqah idris said...

hahaha.. pasal ko pakai tudung la aku x letak.. hehehe.. tapi serious aku mnat style dye.. smart habis.. sebenarnyer aku nak letak gak pic member2 aku yang berstyle macam tu.. tapi kang jadi bahan tok dibahan balik plak.. hehehe..

Tensai7 said...

loh even aku pakai tudung pun tp aku berstyle ala2 cam derang ni pe :D

x caye nnt bila time kita kuar lagi aku akn buatnya *winked*

atiqah idris said...

okey.. aku tunggu.. hahaha...
da lama kau x wat style rambut cam mereka..
hehehe

Tensai7 said...

dlm hp aku de wat rambut pacak tgh XD