Wednesday, May 25, 2011

saya suke berkawan dengan mereka

saya suke berkawan dengan mereka sebab mereka sentiasa ceria dan happy go lucky.. 
mereka juga sentiasa ade bersama dalam apa jua situasi tak kira la ups and downs..
berkawan dengan mereka menjadikan saya lebey peka tentang apa itu nilai persahabatan dan semangat setiakawan...
dan mereka juga menjadikan life saya di Kachi lebey bermakna sebab tak de la asyik duduk bilik mengadap buku dan belajar je kejenyer.. hehehee... 
jadi biarla apa orang nak kata yang penting saya gembira dan bahagia berkawan dengan mereka.. ^_^!!

so thanks to Amer, Daus, Alif, Addeen, Din, Ajis, Daus Peneng, Sybah, Lia, Fara dan Fifa.. :) coz korang sume sentiasa buat hidup saya gembira di Kota Keriangan Kachi sana.. hehehee..



p/s: saya tahu apa yang saya lakukan... =_=!! hahaaa.. ayat macam budak sekolah rendah sebab kepala tengah pening.. *_*!!

No comments: