Thursday, May 12, 2011

11 qestions in 3 hours??

fuhhh.. lega tinggal lagi 2 paper je lagi yang perlu dijawab sebelum dapat berangkat pulang ke rumah untuk meluangkan masa bersama keluarga tercinta.. 
serius da lama gila tak balik rumah.. dekat 3 bulan kot.. hehee..
nie yang membuatkan aku tetibe tertanya-tanya yang aku nie sebenarnye belaja kat oversea atau kat malaysia?? 
tapi jawapan untuk soalan itu tak la penting mana pon.. so conclusionnyer aku malas la nak jawab.. hehe..
baek fokuskan kepala untuk jawab soalan exam yang tinggal lagi 2 paper banyaknyer.. =_=!

ohh yerr.. bercerita mengenai soalan exam.. tadi first time dalam sejarah exam aku terpaksa menjawab 11 soalan esei dalam masa 3 jam.. i repeat 11 soalan ok!! sumpah banyak giler!!!
patot arr mase jawab tadi minda aku tertanye-tanya bila la soalan nie nak habis dijawab erkk??
dan first time dalam sejarah exam aku pen habis dakwat time-time tengah jawab exam!!
hahahaa.. ye laa selalu dakwat pen abes sebab aku rajin menconteng buku time lecturer tengah berlecture kat dalam kelas.. tapi kali nie laen plak citernyer.. dengar cite pen tu aku baru je guna arinie!! errkk?? 
aku jawab banyak sangat or syarikat pen tu saje je nak sabotaj aku dengan letak sikit je dakwat kat dalam pen yang aku beli tuu?? 
ehhmm.. tapi.. bila difikirkan balik x de la panjang sangat pon aku jawab.. cume 1 booklet dan 7 kertas tambahan je yang aku guna..
so.. rasenyer konfem memang syarikat pen tu la yang saje letak dakwat sikit kat dalam pen yang aku baru beli dan habes digunakan tuu.. cessss!!! unjustice betol la!!!  
hahaaa.. wokey la.. aku malas nak mengarot lagi.. aku baru perasan jam da nak dekat ngan pukul 9 malam.. 
dan baru aku teringat yang aku de meeting nak kene attend.. =_=!! haiss.. wat de #%$#%^ la wat meeting time-time orang nak exam nie erkk?? 


p/s: taubat da x nak study last minit cam semalam.. sumpah banyak giler in the decided case yang aku tulis.. T_T!! wahai puan lecturer kasihanilah student mu yang tak berapa nak rajin dan pandai ini... Amin.. 

No comments: