Friday, May 27, 2011

perjanjian damai tqa dan din

PART ATIQAH IDRIS

Dengan ini mulai 27 May 2011 saya Atiqah Idris berjanji akan berdamai dengan Mohd Hafizuddin dengan tidak akan membulinyer  dengan menggunakan binatang-binatang yang tidak disukainya iaitu KUMBANG dan laen-laen yang sewaktu dengannyer. Perjanjian ini sah sehingga tamat pengajian kami di UUM ini. Namun perjanjian ini secara automatiknyer akan terbatal sekiranya Mohd Hafizuddin sendiri membuli saya dengan menggunakan kelemahan saya iaitu KUCING dan binatang-binatang yang sewaktu dengannyer. Sekiranya perjanjian ini dilanggari oleh nya maka dia hendaklah membelanja saya berjalan-jalan, tengok movie, maen boling serta makan2 selama sehari di sekitar Kedah dan Perlis.. Sekian...

yang benar, 
Atiqah Idris
27 May 2011 (3.53 am )


Atiqah Idris.. :P



PART MOHD HAFIZUDDIN

Pada pg yang dingin dan sejuk ini sy Mohd Hafizuddin atau dikenali dgn pnggilan Din secara rasminya ingin umumkan perjanjian damai antara insan yg bernama Atiqah Idris yg mana tidak akan membulinya sama sekali dgn binatang2 yg tidak disukai olehnya di atas muka bumi ini terutama sekali kucing...Perjanjian ini secara sahnya akan tamat sehingga berakhirnya pengajian kami di UUm. Andai kata dia melanggar perjanjian ini dengan sewenang2 nya, dia terpaksa belanja makan selama satu minggu di UUM @ Kachi Mall..Sekian.

Yang benar,
Mohd Hafizuddin @ Din Ganu
Jumaat(4.22 am)


Mohd Hafizuddin.. :P




p/s: dah lame tak maen perjanjian macam nie.. teringat kat zaman kecik-kecik dulu huhuhu.. tapi belanja makan seminggu.. errkkk.. bankrupt la aku nampaknyer.. =_=!! huhuhu..

No comments: