Thursday, May 5, 2011

saya ke yang bersalah??

fine!!! saya la yang bersalah even kawan awak yang mengediks tu kutuk saya 
tak pasal-pasal..
saya juga ke yang bersalah kalau kawan awak yang saya memang tak pernah kenal tetibe 'SENTAP' dengan status saya kat facebook tuu..
saya juga la yang bersalah even facebook saya sentiasa distalker oleh dye..
segala gerak geri saya diperhatikan dye..
sampaikan segala comment kita kat facebook pon dye tak puas hati..
senang citer sume kawan awak je la yang betol..
saya je la yang salah dari semua sudut..
walaupun saya tak tahu ape kesalahan saya yang sebenarnye.. T_T


awak tolong laaa.. kita da lama kenal kan?? dah 21 tahun kot..  
takkan la awak lebih percayakan kawan awak yang baru berapa tahun awak 
kenal daripada saya??
dan awak dah lupa terus ke segala janji-janji yang awak katakan pada saya..??? 
takpe-takpe.. saya tahu siapa saya.. saya tak sehebat awak.. 
saya tahu awak cemerlang dalam semua bidang.. 
awak selalu dapat pujian dari semua orang even saya tahu siapa awak yang sebenanyer..


saya tak terkejut kalau suatu hari nanti awak mengaku tak kenal saya if awak 
jumpe saya kat mana-mana..
serius saya tak terkejut...
tapi saya cuma tak sangka yang awak boley lupakan saya dalam sekelip mata je..
awak letak semua kesalahan yang ada kat saya seorang.. T_T
tapi tak pe.. jangan risau saya takkan lari dari awak sebab saya tahu kita memang tak kan boley lari ke mana-mana.. even lari kat hujung dunia sekalipun endingnye kite tetap akan berjumpa..


walaupun awak buat tak endah dengan saya if kita berjumpa atau awak nak berlakon depan semua orang pon saya tak kesah.. 
sebab saya tahu hubungan kita tetap tak kan putus sampai bila-bila..
awak boley kutuk atau marah saya macam-macam.. 
tapi saya tak kan sesekali kutuk dan marah kat awak..
sebab saya ingat segala jasa awak pada saya...
walau itu semua tak bermakna buat awak.. tapi ianya amat bermakna buat saya...


tapi satu je harapan saya pada awak..
saya harap awak faham kenape saya buat macam tu kat awak..
saya bukan sengaja.. tapi keadaan yang mendesak saya buat macam tu..
saya harap sangat awak faham yang bahawasanya...
saya tak nak hidup saya diperhatikan oleh orang yang tak dikenali..
saya tak nak saya dikutuk dan dikritik oleh orang tak dikenali tanpa sebarang sebab..
saya tak nak orang asing ambil tahu segala gerak geri saya..
dan yang
paling penting saya tak nak awak dikutuk dan dikritik oleh kawan awak hanya kerana disebabkan saya...


walaupun tindakan saya nie nampak macam immatured but saya rasa saya 
lebey selesa begini..
sekurang-kurangnye perasaan saya terjaga dan tak terseksa..
dan yang paling penting tak perlu la saya berhipokrit depan awak..





over the limit... T_T




-sekian-




p/s: if saya sendiri tak menjaga perasaan saya.. ada ke orang laen nak jaga?? pernah ke dye orang kesah ape yang saya rasa?? T_T

No comments: