Saturday, August 28, 2010

tergelincir fokus..





huuhhh... esok ada midsem TORT yang dikasihi.. aku pula masih lagi belum menyelak walaupun sehelai muka surat daripada buku TORT tersebut untuk dihayati.. apekah semua ini?? arrggghhhh... macamane la nak ade fokus untuk menstudykan diri sekiranyer hati serta perasaan bercampur jiwa raga telah dipos laju kan ke rumah dengan jaya nyer.. hahaa... tapi serious.. mood untuk aku baca buku sekarang memang zero atau dalam bahasa malaysianyer digelar KOSONG!




walaupun secara realiti nyer aku sedang menelaah buku TORT sehabis baek akan tetapi secara riasionalnyer fikiran aku sudah sampai ke SEPANG... (^_^)!! 

kepada puan lecturer.. seribu keampunan ku pinta.. bukan sengaja tak nak bersungguh dalam subjek kamu.. akan tetapi pengaruh dah lama tak balik rumah telah menguasai diri ini semenjak 1 Ramadhan lagi.. hehehe..


ehhh.. asal la ahli family ku yg laen ni suke menggunakan muka adam sebagai profile pic?? x de muka laen seperti muka aku ke yang boleh diletak??..  hehee..


p/s: kadang-kadang rase menyesal pula jd law student.. nape la aku tak amek kos laen dulu???

No comments: