Sunday, August 29, 2010

merdeka!!!

yeahhhh... akhirnya habis juga exam midsem TORT yang menerujakan itu.. hahaaa.. thanks to 'someone' yang telah memberikan nasihat supaya saya tido je kalau dah tak boley nak baca buku tu lagi... dan lepas tu bangun balik untuk sambung study dan bersahur sekali.. gaya nyer ala-ala macam dapat pakej combo lengkap gitu ----> sahur + study.. hehee.. wokey saya telah pun mengikuti nasihat anda dan hasilnya saya telah tido dengan
jayanyer tanpa bangun-bangun selepas itu..
perrhhh gamble habes pergi amek exam tanpa habis study... hahaa.. 
cayala kau tqa!!  next test family law lepas raya nie 
SILA LAH CUBA BUAT LAGI... (^_^)!!

tapi walau papepun aku rase test tadi tak de la susah sangat walaupun aku dah salah 2 soalan.. hehee.. so di sini aku ingin membuat kesimpulan yang bahawasanya jikalau ade exam TORT lagi selepas ini sila la study di saat-saat terakhir sehingga menyebabkan aku boleh merasai kembali nikmat tertido di tepi meja study sampai ke pagi.. perrhhh amat sakit lagi sengal-sengal badann yerr... hahaaa..


motifla ade orang bagi aku duit raya gamba mr.bean kat facebook td.. cess.. kalau da tak nak bagi tu tak yah la bagi.. hehee.. tapikan negara mane la yang kawan aku duduk tu sampai gambar duit pon tempek muka mr bean nie?? nape je x lekat muka aku.. baru cun sikit duit tu di pagi raya.. hahaaa


p/s: so malam nie dah bolehla  kemas-kemas barang masukkan dalam beg zipp.. hehee.. jap2.. perlu ker pulang berhari raya bersama para assignment??? huhh..

No comments: