Tuesday, August 3, 2010

kita kawan la dulu eh..



Result: KITA KAWAN LA DULU EH. TAK MAU LA RUSH-RUSH. KALAU YOU BETUL SUKA, MESTI U TUNGGU.
Anda jenis yang tidak terburu-buru mencari pasangan. Jikalau anda suka sekali pun, anda lebih suka berkawan dahulu, supaya hubungan kelak lebih serasi dan boleh kekal lama seperti yang diidamkan oleh pasangan lain. Prinsip anda, jika si dia benar-benar sayang, pasti si dia menunggu anda sehingga anda setuju. Tapi AWAS jangan biarkan si dia tunggu terlalu lama, kerana si dia akan keliru dengan hati anda, dan si dia mungkin berputus asa dan menggangap "saya sayang tapi dia tak mahu, apa kan daya". Jadi sementara menunggu berilah hint kepada si dia yang anda juga suka kepada dia.


lalalala... aku sangat suka dengan jawapan yang diberikan oleh salah satu kuiz yang telah dijawab oleh aku di facebook ini.. walaupun ke seratus peratusan kuiz ini tidak boleh dipercayai namun aku tetap menyukainya kerana boleh dikatakan jawapan yang diberikan hampir tepat mengenai diriku.. hehehe..
walaupun aku menyukainya namun ia tidak bermakna aku 
mempercayainya sepenuh hati.. (^_^)!!

p/s: mahu tapi malu.. hehehe.. itu adalah aku..

No comments: