Thursday, February 2, 2012

not sleep yet

perhhh...
sekarang dah pukul 4.50 pagi..
tapi mata aku still tak mau tertutup..
masa macam nie la otak dan mata aku tak nak bekerjasama.. 

sebabnya..
otak  aku dah suruh tido tapi mata aku ni pulak tak  
degil macam tuan dye tak mahu lelap..
huhhhhh!!
mogok ke hape mata aku malam nie??
=_=!


gaya aku sekarang..


kejap..
asal tetibe aku dengar bunyi something terbang-terbang 
sambil langgar dinding kat ruang tamu tu?
ahhhh.. sudahh..
nie ape mende lak la yang nak menguji 
keimanan dan keberanian aku nie tine-time macam nie? 
da la aku memang dilahirkan dengan 
sifat keberanian yang tinggi teramat..
aduyaii..

tapi..
aku rase la kan..

macam musuh no 1 aku je yang dok maen terbang-terbang tu..

so..
aku rasa baek aku tido sekarang..
k. bye!!

=_=!





p/s: penat yang teramat ari nie.. tapi mata nie macam tak reti apa itu maknanyer P.E.N.A.T la pluak?? cess!!

No comments: