Friday, February 3, 2012

bukan aku la

" dia bukan mencari seorang perempuan sehebat 
Siti Khadijah tetapi cukuplah seorang 
juwita yang sudi hidap bersama 
sepanjang hayatnya dan Akukah Juwita itu? "

so..

akukah?

akukah?

akukah?

kalau aku baguslahhh...
hahahaha..


sudahhhhhh!!
kau jangan nak perasan la wahai cik Puteri Atiqah oiii..
Juwita yang dimaksudkan diatas adalah bukan kau..
diulangi sekali lagi bukan kau..
hahahaa..

Cisss!!
untungla kau Minah..
dapat jadi Juwita si dia..
yang hensem, lagi macho..
gagah lagi perkasa..
baek hati lagi egois..
kaya raya lagi tak kedekut..
sombong tapi comel..
errkkk..

untunnngggglaaaaa..

untunnggglaaa..

untungglaa..

untungla kau wahai cik Minah bt Temon..
hahahaha...

=_=!



okey..
segala kemengarutan aku kat atas adalah bukan  
disebabkan aku meroyan ke hape ehh.. 
ini semua disebabkan aku baru sahaja habes membaca 
novel vaucher RM200 aku..
yang bertajuk Akukah Juwita?
hahaha..

tengok nama tajuk macam bosan je kan?
tapi sebenarnya cerita dia quite interestingla..
even aku boikot tak nak baca buku tu dekat seminggu..
setelah berada di pertengahan jalan ceritanya..
ini  semua disebabkan oleh ke 'frust' san akibat 
curik-curik membaca ending cerita 
dye sebelum tiba masanya..
hahaha..

ye laa.. 
sapa yang tak frust!!
dah elok-elok dari awal cite si minah ni 
sweet dengan si Gaban tu..
pastu muncul pulak si Rifki masuk line..
tapi lastly tengok-tengok si minah ni 
kawen pulak dengan si Ukail tu..
puiii!!

tapi..
tak pe la..
kira beruntungla kau wahai Minah binti Temon..
even kau melepas si Gaban yang hensem..
kau melepaskan kan si Rifki yang sengal..
tapi kau still dapat si Ukail yang macho..
daripada aku nie..
tak dapat pape langsung melainkan dapat
gelaran 'minah sewel' dari adek aku sebab
baca novel pastu senyum sesorang!!
cesss!!

=_=!



ni la cover novel yang aku baca tu...


ehhmm..
oleh sebab aku rasa entry kali ini da panjang berjela..
next entry nanti la aku tunjukkan 
muke sape yang menjelma dalam minda aku
semasa menelaah novel ini dengan jayanya..
hahahaha..
adiozz!!

^_^!





p/s: sebenarnya aku beli novel nie bukan sebab sinopsis dia best or tajuk dia atau cover dia menarik ke hapa.. aku tak baca pon segala sinopsis kat belakang buku nie before beli.. hahahaa.. aku beli sebab aku tengok buku  nie tebal dari buku yang laen.. dengan fahaman aku masa kat kedai buku tu yang bertemakan "baik beli buku tebal sikit.. biar lambat sikit habes baca..!!" so aku pun rembat la buku nie dan terus bawa ke kaunter.. hahahaha.. naseb baek jalan cerita dia not bad.. fuhh.. =_=!

No comments: