Friday, December 31, 2010

coretan terakhir 2010..

rasenyer da lame giler aku tak mengarut kat 
blog ku yang ala kadar ini...
hahahaha..
 sebenarnye bukan aku sengaja  tak  nak menulis kat sini..
tapi oleh sebab kesibukkan yang amat sangat sehingga 
tak dapat dielakkan seperti menjaga kedai kek di baking life
mengurunskan kerajaan sendiri di city ville, menjadi penyorak 
setia bola sepak MALAYSIA di depan tv serta 
bercuti bersama 'family' di family outing sungguhla memenatkan... hehehe.... 
tu belum lagi aku menjadi penjerit-penjerit 
setia drama-drama seram kat tv... (^_^)!!! lalalaa....


okey la.. oleh sebab aku tak tau da nak tulis ape-ape lagi..
 jadi aku nak wish ....

SELAMAT TAHUN BARU 2011.. 

hehehe... semoga tahun 2011 menjadi tahun yang bermakna kepada kita semua... 


family outing season 1 the best...

p/s: lagi beberapa hari je nak balik kota keriangan kaci.. huhhh.. malasnyer..

No comments: