Wednesday, January 26, 2011

new semester new beginning

errmmmm.. rasanyer agak berkurun gak aku tak
 mengupdate entry baru kat sini.. heheehee..
maklum la semenjak bukak sem ari tu busy  je memanjang aku nie..
ehhmm.. sekarang aku lagi bertambah  lagi busy setalah kehadiran 
para assignment yang banyaknyer mengalahkan pakej combo TM.. 
yelah mana tak banyakknyer kalau satu subjek assignment
 nyer berpakej dua atau tiga assignment.. hehee..
tapi walau macam mana pun memandangkan itu semua 
adalah lumrah kehidupan sebagai seorang pelajar U..
 jadi kepada para lecturer segala tugasan 
yang diberikan oleh kalian akan aku laksanakan  
kesemuanyer dengan seikhlas hati.. 
-----> azam baru nie!!! hahaaha..

okeylah.. oleh sebab aku sesangat la sibuk 
sem nie dengan pelbagai aktiviti menarik..
 so, masa untuk berblogging serta berfacebook juga terpaksa 
disekat sedikit dan dikurangkan banyak sedikit.. 
-----> azam baru jugak nie!!! hehehe... (^_^)!!

jadi sebelum aku menghilangkan diri buat seketika..
aku akhiri entry ini dengan ucapan....

selamat memulakan semester baru untuk 
semua yang memulakan semester baru.. heheee...

~ sekian ~


peace no war.. hehehe..


p/s: setiap sem mesti je wat azam baru.. tapi satu pun tak pernah terlaksana dengan jayanyer.. adoiyaii...

No comments: