Friday, November 12, 2010

sweet memories 2010...

tahun 2010 semakin hampir untuk melabuhkan tirainya.. 
dan ini juga bermkna aku hampir menamatkan 
pengajian sebagai pelajar semester 3... yeahhhh... 
dan sem depan aku bergelar pelajar sem 4..
kiranyer aku hanya tinggal 4 sem lagi 
sebelum bergraduasi.. lalalalaa..

huhuhu... 
kenapa la sem depan juga yang aku disubuk-sibukkan..
exam yang tinggal beberapa hari saja lagi sengaja
pula aku buat-buat lupa.. adoiyaiii... 
so wahai cik tqa yang comel...  
bila la kau nak insaf errrkkk... hehehe...

tapi walaupapepun sem 3 nie banyak kenangan manis
yang berjaya aku kumpul berbanding 
dengan sem-sem sebelumnyer.. 
hahaaa.. yelaa kalau dah asyik melepak 
kat bilik je semasa sem 1 dan sem 2 dulu...
mana la nak datang sweet memorinyer... 
hahahaa... (^_^)!!!



sweet memories 2010...



















 






p/s: pelikk.. dengar citer terbaru.. aku ade lagi 3 tahun sebelum grade.. jadi istilah lagi 4 sem tu tak bolah pakai la.. adoiyaiiii.. grade lambat la aku... lambat grade bermaksud lambat lagi la boleh kawen.. huhh.. (^_^)!!..

No comments: