Thursday, October 21, 2010

penyu ohh penyu..

penyu ohh penyu kenape engkau penyu
macam mana aku tak penyu
memang aku penyu... 
hahahhaaa.. apekah yang aku merepek ini???

huhhh.. arinie akibat si penyu..
tak pasal-pasal aku pening kepala..
dan tak pasal-pasal juga aku dapat mengetahui 
banyak maklumat tambahan berkaitan penyu..
semata-mata nak cari bukti yang bahawasanya
 penyu memang tak mempunyai TELINGA..

yee laaahhh.. macamane aku tak bersusah payah 
meng'google' segala info pasal si penyu nie..
sebab boley plak ade sepasang kekasih nie 
meng'argue' dengan aku yang 
bahawasanya si penyu tu ade telinga ke tak???

of course la setahu aku penyu tu mane la ade telinga.. 
coz kalo ade telinga camane la dye 
penyu sume nak berenang kat dasar laut...
pecah la eardrum mereka nnt..

lagi pun kalau mereka ade telinga nanti susah arr 
mereka nak berenang sebab 
nanti telinga mereka masuk air.. hahahaa..

dan lagi satu..
boley plak salah sorang dari dyeorng
 mengajukan soalan kat aku yang berbunyi...
 macamane la penyu-penyu tu nak berborak dengan 
member-member penyu yang laen kalau tak da telinga..

so aku pun jawab la yang bahawasanya 
dyeorang sembang trough facebook n ym.. 
hahahaaaa.. amek ko.. 
tanya lagi soalan yang sangat relevan...
 tapi kali nie nasib baek si 'hero' tu 
bijak sebab dapat menangkap yang 
bahawasanya penyu tu mane la ade jari nak 
maen taip-taip huruf kat keyboard 
lappy dan tepon.. hahaaaaa.. 

caya la brooo!!!
kalau tak dapat tangkap tadi memang
 kene bahan lagi la dengan aku.. hahahaa..
tapi... itu pon selepas aku postkan 
gambar penyu tok tatapan korang kan????
betul tak??? betul takk????  hahahaa...



nie la dye gambar penyu yang telah menyedarkan 
pasangan kekasih tu yang bahawasanya 
penyu memang  tak ade telinga dan jari... hahahhaa



ade sesiapa yang boleh cari yang mana satu 
penyu yang mempunyai telinga dan
 jari dalam pic nie??? hahahaa..



p/s: sangat bermotifkan aku sanggup mencari maklumat mengenai penyu sedangkan maklumat mengenai assignment constitutional law yang aku kene siapkan aku belum habis cari lagi..... hahahaa...

No comments: