Friday, October 8, 2010

dunia kami.. budak prop..

 program teater muzikal anjuran DPP Bank Rakyat..
hahaa.. yang nie best sikit arr sebab aku jadi
AJK Produksi jer.. (prop)..
tapi yang menjadi masalahnyer aku tak pernah ade
pengalaman dalam menguruskan prop-prop ini.. 
tapi walau pape pun aku akan laksanakan tanggungjawab yang
telah diamanahkan ini sebaek mungkin..
(^_^)!!
tarikh program: 6 oktober 2010


hahaha... finaly selesai gak satu lagi tugasan bulan ini..
ribuan penghargaan aku ingin ucapkan
 kepada geng-geng ajk prop 
yang banyak membantu bagi menjayakan
 tugasan menyediakan prop ini..

dan ribuan kemaafan juga aku ingin ucapkan 
kepada adik-adik junior prop 
----> hakime, akma, rihan dan zila 
di atas segala keterlanjuran kata dan 
tingkah laku  yang berlaku 
sepanjang kita menjadi ajk prop ini.. 

dan tidak dilupakan juga ribuan
 terima kasih  diucapkan kepada 
-----> abg alif dan dila 
kerana sanggup menyumbangkan
 mase membuat assignment korang 
bagi membantu aku menyiapkan 
prop-prop ini.. hehehe..

ohhh yeee... tidak dilupakan juga ribuan terima kasih
 kepada geng ajk costume
 -----> abg fikri, yati, daus, farez dan syikin 
kerana banyak membantu kami 
semasa hari kejadian... hehehe..


to all ajk costume.. korang memang best!!
but to all ajk prop.. korang memang terbaek!!!
sayang korang semua!!
 hehehe.. (^_^)!! 




kimie, tqa, abg fikri, dila dan abg alif..
kami la geng prop.. 



prince of prop.. kimie n abg alif



geng prop bersama barisan para pelakon..



geng prop bersama pokok abg alif.. hehehe



korang sangat comel dlm pic nie.. hehehe



aku dan dila.. 



1..2..3.. candid.. hehe



geng bersama.. ajk costume.. 
syikin, abg fikri dan yati..



costume v prop..
siapakah yang akan menang???



tag nama kami.. 




kami lagi.. hehehe
maafla kami memang giler flashh..



geng prop bersama shasha..


p/s: kekuatan ajk prop dengan costume.. 10 + 5 = 15.. adalah cukup ramai.. hahahaa...cam pelik jer bunyinyer..

No comments: