Saturday, July 31, 2010

menuju impian adikku sayang

yeaahhh.. akhirnya aku diberi kesempatan untuk menyambung story mengenai aktivitu keempat yang aku sertai sepanjang sebulan yang membusykan itu.. hahaha... anyway aktiviti terakhir yang aku sertai dalam sebulan itu ialah menjadi fasi untuk Program Menuju Impian Adikku Sayang yang telah diadakan di Sek. Keb. Tanah Rata, Cameron Highlands pada 8 hingga 11 julai 2010.. hehehe.. secara jujurnye ini adalah kali kedua aku menjawat jawatan sebagai seorang akak fasi selepas kali pertama menjawatnyer iaitu semasa hari orientasi.. lalalala.. cume bagi aku tugasan kali ini agak mencabar sedikit kerana aku dikehendaki menghandle pelajar-pelajar sekolah rendah semuda usia 8 hingga 12 tahun... kalau dikira-kira umur mereka lebih kurang sebaya dengan umur adik-adik aku yang kat rumah.. hahaha.. mana la tak mencabar nyer kerana masa orientasi dulu kene handle pelajar yang berusia 20 hingga 24 tahun tapi kali ini kene handle pelajar yang umurnye kurang sekali ganda umur mereka.. hehehe.. tapi walau bagaimana pun cara menghandle kumpulan tersebut tetapla sama iaitu menggunakan teknik 4 K.. hehehe.. dan yang lagi best nyer kali ini juga aku tak payah nak susah-susah handle group seorang diri kerana aku telah diberi co-fasi iaitu saudari Hamy untuk membantu aku menguruskan LDK.. dan seperti kebiasaannyer juga aku akan membuli Hamy dengan menyuruhnyer menghandle LDK seterusnyer seorang diri selepas LDK pertama dan kedua aku kendalikan.. lalalala... 
okey.. dalam program kali ini aku dikehendaki menjadi fasi bagi kumpulan 8 yang terdiri daripada 10 orang adik-adik comel.. hahaha.. kurang 5 orang sahaja daripada group 30 aku dahulu.. akan tapi telatah serta gelagat mereka menyebabkan aku rasa macam handle 30 orang ahli pula.. perhh.. penat nyer tak dapat digambarkan dengan sebarang ayat.. hahaha.. walau macamane pun pengalaman mengendalikan group tersebut amat la best lagi berharga.. hehehe..



kumpulan 8.. terbaek punyer!!!


so disini aku ingin menayangkan gambar-gambar ahli kumpulan aku iaitu kumpulan 8 yang terbaek punyer!! untuk tatapan ramai.. hehehe.. at least aku ade gak gambar ahli group untuk disimpan sebagai kenang-kenangan setelah ketiadaan gambar ahli group wk2 gemilang dan group 30.. (^_^)!! huhuhuk..

kumpulan 8 : husna, aina, anis, adha, fikri, syamer, nad, afif, arsyad n adila

fasi: tqa dan co-fasi: hamy


tqa, syamer dan adha


group 8 dan hasil karya mereka..

            hamy dan afif..


presentation time.. kumpulan 8.. chaiyok.. (^_^)!!


family fasi di Cameron Highlands

p\s: kumpulan 8.. terbaek punyer!!! huhuhu... kumpulan 30.. terbaek disitu!! wk2 gemilang.. terbaek selamanyer!!! hahaha... 

No comments: