Wednesday, June 30, 2010

aku dah pulang

yuhuuu... setalah menikmati cuti selama hampir 2 bulan akhirnya aku telah mendiami semula blok 'H'eaven yang dirindui.. hahaha.. rindu sama katil ku sayang... rindu sama meja ku manja.. rindu sama kipas ku laju.. rindu sama bilik ku comel dan paling penting sekali rindu sama monyet di kachi.. hahaha.. itu dusta semata-mata..

sebenarnye cuti masih berbaki 2 minggu sebelum bermulanye sesi akademik.. tapi oleh kerana aku terlebih rajin dan sayang kan kachi emm.. maksud aku DPP Bank Rakyat so aku pun balik awal la utk tolong makcik-makcik cleaner membersihkan blok 'H'... amacam baek tak aku??? hahaha... mestila tak kan..coz aku manela suka mengemas dan lagi seperti tipu la pula nak bersihkan blok.. jadi dapat dilihat di situ bahawasanya aku bukanla sengaja nak sangat balik awal.. hehehe..

berbalik kepada tujuan asal aku pulang ke kachi lebih awal daripada biasa adalah disebabkan aku telah terpilih utk menjadi pemudah cara atau dengan nama saintifik nyer 'fasilitator' kepada pelajar-pelajar baru yang akan mendaftar di DPP Bank Rakyat, UUM pada 4 Julai nie.. so di sini aku nak ucapkan setinggi-tinggi penghargaan ke atas saudara Mohd Fardaus yang merupakan President Kelab Fasilitator Bank Rakyat serta para MT yang laen kerana memberi peluang serta kepercayaan kepada aku untuk menjadi seorang Fasilitator pada minggu otientasi sesi 10\11 ini... sebenarnyer aku pada mulanyer amat berat hati untuk menerima tawaran ini kerana tak ade seorang pun rakan aku yang terpilih namun oleh kerana memikirkan bahawasanyer ini sahaja peluang pertama dan terakhir yang aku ade untuk join program orientasi so aku pun menerimanyer dengan hati terbuka... hahaha.. syabas dan tahniah diucapkan kepada aku.. =)

so sebagai habuannyer aku telah pulang ke Kachi pada 26 Jun kol 11 malam secara berseorangan dengan menaiki bas Durian Burung.. hehehe.. naseb baek perjalanan lancar dan bas tidak rosak.. kalau tak berbakul-bakul la pahala yang Durian Burung dapat daripada aku... Oppss!!..


p/s: bolehkah aku menjadi seorang fasi yang bagus??





No comments: