Tuesday, June 1, 2010

hisapan vampire

argghhh... aku telah terkena hisapan vampire.. suke.. suke.. sukenyer... hahaha.. aku telah menjadi giler sebentar gara-gara mengulang tayang citer twilight 1 n 2 berulang-ulang kali akibat keboringan.. so oleh sebab aku telah terjatuh suka kepada para vampire dalam citer itu.. terutamanye The Cullens.. jadi aku telah menggoogle sambungan novel twilight yang seterusnyer sehingga ke akhirnyer.. hahaha.. setelah dihabis bace segala sinopsis novel-novel itu... hehehe.. aku ingin mengconclusionkan yang bahawasanya citer twilight itu agak best.. hehehe.. oleh yang demikian.. aku telah menjadi orang yang tidak ada kesabaran untuk melihat movie-movie twilight yang seterusnyer... ini adalah kerana aku malas untuk membaca novel yang bertulis english itu.. lalalala...


okey dengan itu aku amatla berharap agar movie twilight itu cepat-cepatla berada di pawagam jitra supaya aku dapat menontoninyer.. jadi untuk tidak membuangkan masa.. aku akan menonton citer the vampire diaries yang akan ditayangkan kat 8TV mulai 1 jun ini.. hehehe.. so aku telah dapat membayangkan yang bahawasanya aku telah menjadi fans kepada para vampire secara tidak rasmi mulai saat ini.. huhuhu.. syabas dan tahniah di ucapkan... yeahh.. dimana ada vampire di situ ada aku... hehehe..


oleh itu aku ingin mengout kan diri dari blog aku ini buat sementara waktu kerana mahu menyimpan banyak sedikit tenaga untuk menghayati citer the vampire diaries yang akan ditayangkan kat TV malam nie.. hehehe.. so adioz diucapkan.. lalalala..



The Cullens yang cool


p/s: vampire ni sebenarnyer wujud ke kat alam realiti or just ade kat alam fantasi je??

No comments: