Wednesday, April 27, 2011

balikla.. tak heran pon

huaaaaa... jelesnyer tengok orang bawa beg besar-besar pegi kelas..
lagi jeles tengok orang tarik bag pastu angkat masukkan kat dalam bonet keta lepas abes kelas.. huaaaaaaa.. jeles.. jeles.. jeles.. ok!!
tapi takpe... hanya disebabkan paper final nanti tak banyak gap dan ade paper yang 2 hari berturut..
so aku terpaksa melupakan niat murni aku nak balik umah untuk maen serta pelok cium dengan adik kesayanganku Adam.. =_=!!
windu nyer ika kat adam!! adam windu kat ika tak?? huaaaaaaa... T_T!!
tapi tak kisahlah.. hehehe...
naseb baek malam esok aku nak berangkat ke Cameron Highland selama beberapa hari..
jadi takde la aku terkilan sangat coz tak dapat balik umah.. yuhuuuu... seronoknyer.. heheee.. hurayyyyyy!!
so, kepada sesiapa yang tak balik umah jugak jom ikut aku berjalan sambil beramal kat Cameron.. jom.. jom.. pergi reramai.. ^_^!!



p/s: sape nak ole-ole dari Cameron sila angkat tangan laju-laju.. huhuhuhu...

No comments: