Sunday, September 26, 2010

sibuk, penat dan serabut..

huhhh... sibuk, penat dan serabut.. 
itula tema kehidupan aku minggu ini..
mana taknyer.. kene laksanakan 3 tanggungjawab dalam satu bulan 
adalah sesuatu yang sangat sukar rupanyer..


mane taknyer.. dalam 1 minggu kene ulang-alik ke kuala nerang 
sebanyak 3 kali untuk bermeeting dengan pihak sekolah..
hahaa.. tapi yg bestnyer setiap meeting diakhiri dengan makan free.. 
siap ade ikan bakar lagi..
credit to Cikgu Zakaria... hehehee...


so.. kebusyan melanda apabila..
 nak kene settle kan modul n surat-menyurat lagi..
pastu lagi di malam hari nak menghadirkan diri ke latihan teater..
penat dan keserabutan yang melanda memang tak payah nak dilafazkan la..


tapikan bile difikirkan balik.. heheehe..
boley tahan best gak la..
sbb kalau dok bilik pun bukannyer aku study..
hehehe...

ehhmm.. ingatkan menghadapi 3 exam midsem dalam 
satu minggu adela perkara yang paling memenatkan.. 
rupa-rupanya ia tidak sama skali.. huhuhhhhh...


barula aku sedar sekarang midsem adela 
sesuatu yang lebey menyeronokkan 
daripada membuat surat-menyurat untuk projek.. hehehee..
so..marilah kita lihat bersama apakah 3 tanggungjawab yang perlu dilaksanakan oleh aku  itu... hahahaaaa..

1) program motivasi seggunung harapan menggapai impian  di 
SK Tandop Besar, Kuala Nerang..
program nie sebenarnyer program KLK ko-k yang dirancang 
utk dilakukan secara sederhana sahaja..
akan tetapi ia menjadi program yang agak besar
setelah diketahui oleh pihak PPD dan juga ia akan
melibatkan orang-orang kampung dikawasan itu sekali.. huahuahua.. 
takot nyer kalau event ini tak menjadi seperti yang dirancang..
  dah la ini event pertama yang aku rancang  dan 
uruskan sendiri dalam seumur hidup aku.... 
(T_T)!!
tarikh program: 2 oktober 2010

2) program teater muzikal anjuran DPP Bank Rakyat..
hahaa.. yang nie best sikit arr sebab aku jadi 
AJK Produksi jer.. (prop)..
tapi yang menjadi masalahnyer aku tak pernah ade 
pengalaman dalam menguruskan prop-prop ini.. 
tapi walau pape pun aku akan laksanakan tanggungjawab yang
telah diamanahkan ini sebaek mungkin.. 
(^_^)!!
tarikh program: 6 oktober 2010

3) program yang ketiga ini ialah program peningkatan kendiri bersama  
para pelajar SMK Cangloon..
aku sebenarnyer tal berape pasti lagi akan perjalanan program ini..
tapi yang pasti ialah aku merupakan setiausaha projek..
so.. tahu-tahu sendirilah yerr ape tugas yang aku kene laksanakan itu.. 
hahahaaa..
(^_^)!!!!!!
tarikh program: ?? oktober 2010


p/s: tanggungjawab yang diamanahkan akan aku laksanakan dengan sebaek mungkin... ini adala prinsip aku!!! heheehee..

No comments: