Sunday, February 20, 2011

vacation di pantai merdeka

perhhhhh.. da lama giler rasenyer aku tak mengupdate 
entry kat blog aku nie.. hahahaa...
kesian kat blog aku nie sebab di anak tirikan 
akibat kebusyan yang melampau baru-baru ini..
ehmmm.. okey la kali ini aku nak intro sikit pasal vacation yang
 telah aku dan Geng paras 1 wing A blok H  sertai baru-baru ini.. hehehe

so tanggal 15 Februari 2011 bersamaan hari selasa 
aku dan rakan-rakan selevel iaitu Geng paras 1 wing A blok H
 telah pergi vacation atau dalam bahasa ringkasnye ialah 
jalan-jalan di Pantai Merdeka, Tanjung Dawai serta Sungai Petani...
 pemergian kami ke tempat-tempat tersebut ialah dengan tujuan
 untuk berjalan-jalan dan bersuka ria akibat terpengaruh 
dengan lagu Cinta Pantai Merdeka.. hahaaa.. 
rasenyer da ak de pape lagi nak diceritakan... 
so silalah tinjaulah gambar kami yang tak seberapa ini.. hehehe..
(^_^)!!



before bertolak ke Pantai Merdeka..


erah n kak ain...


model bot Tanjung Dawai.. hahaha..


kami di Tanjung Dawai..


peace di atas bot...


Queen Lina n Putry Ain..


kak ain, kak huda, tqa n najmi...


Geng paras 1 wing A blok H


kak huda n me (tqa)..


gelagat 1st time naek bot.. hehehe..


aina, erah n me..


queen Lina..


pokok kelapa n kami.. 


Tqa n Erah..



p/s: tinggal Gunung Jerai je lom pergi lagi.. hehhee.. pasnie lengkapla lagu Cinta Pantai Merdeka tu...

No comments: